Beemo w kreskówce jest antropomorficznym komputerem, który wykonuje funkcje prawie całej techniki gospodarstwa domowego. Pojawia się on w każdym odcinku.
Kontynuujemy rysować postaci z kreskówki „Pora na przygodę”. Przyszła kolej i Beemo. Rysować go bardzo łatwo, z naszą instrukcją krok po kroku wszystko ci się uda.
Podstawa
Ponieważ Beemo – jest konsolą dla gier, to i głowa, i tułowie on ma połączone. Najpierw narysuj podstawę – pionowy trójkąt. Skorzystaj się linijką, żeby boki były równe. Potem popraw kąty, one muszą być okrągłe.
Ekran
W górnej części prostokąta rysujemy ekran – poziomy trójkąt z okrągłymi kątami, który zajmuje trzecią część podstawy.
Nogi
Na dole rysujemy postaci nóżki. Są one podobne na patyczki z okrągłymi kątami.
W taki samy sposób narysuj drugą nogę. Kończyny muszą znajdować się na jednym poziomie. Możesz za pomocy linijki poprawić długość.
Ręce
Ręce rysujemy z lewa i prawa od podstawy. Górne kończyny wyciągnięte w strony, niby Beemo się rozgrzewa.
Guziki włączenia
Teraz rysujemy guziki. Na dole z prawa narysuj dwa koła – guzika włóczenia i wyłączenia. Dolny guzik większy, górny – mniejszy.
Guziki gry
Na górze, pod ekranem, zazwyczaj znajdują się właśnie guziki. Narysuj guzik z lewej strony pod poziomym patyczkiem, a klawisz z prawej strony w wyglądzie malutkiego koła.
Kierowanie
Ostatnie guziki, które są w konsolach – klawisze kierowania. Odpowiadają one za przemieszczenie przedmiotów albo postaci. Takie guziki narysuj w wyglądzie krzyżyka. I z prawej strony od niego dorysuj guzik w wyglądzie trójkąta.
Pod klawiszom kierowania dodaj dwa malutkich guziczka – dodatkowe funkcje konsoli.
Twarz
Twarz Beemo rysuj w środku ekranu. Oczy narysuj w wyglądzie dwóch malutkich kółek. Uśmiech u konsoli wesoły i towarzyski.
Kontury
Kontury konsoli akuratnie określ, żeby były one wyraźne.
Malowanka
Podstawa Beemo błękitnego koloru. Ekran pomaluj w seledynowy albo jasnozielony. Guziki można pomalować w różne kolory.
Kolaż
Jeśli znalazłeś błąd w pisowni, powiadom nas, zaznaczając ten tekst i naciskając Ctrl+Enter.
Dodaj komentarz