Jak mówią: ‘’Wszystko genialne – proste’’. Logo samochodowego producenta Fiat całkiem odpowiada temu wyrazu, nie patrząc na to, że za historię swego istnienia zmieniał kształt kilka razy. Na pierwszych etapach ‘’życia’’ firmy Fiat markowy znak nie wykorzystywał się w cale. Kampanii wystarczyło tabliczki z oznaczeniem kierunku produkcji.
Z 1960 roku znaczek kampanii odnalazł kształt koła. Wszystkie jego zmiany w następne lata polegały tylko w zmianie kształtu logo: ale robiły się albo owalnymi, albo okrągłymi, albo w wyglądzie prostokąta. Dzisiaj on okrągły. Jest to korporacyjny kolor – niebieski z białym. Jak mówi statystyka, dużo producentów znanych marek samochodów, preferują właśnie te kolory. Oprócz Fiata, niebieski z białym kolory są markowymi i dla marek Ford, BMW, Volkswagen.
Jeśli znalazłeś błąd w pisowni, powiadom nas, zaznaczając ten tekst i naciskając Ctrl+Enter.
Dodaj komentarz