Logo wszechświatowej marki Ford był utworzony głównym inżynierem i projektantem kampanii Haroldem Villzom. Wymyślił on ją jeszcze w 1903 roku. Miał on bardzo prosty kształt. Tylko błękitny wydłużony owal. Latająca nazwa marki symbolizowała pragnienie do nowych osiągnięć i wzrost kampanii. 1910 rok – nowy dizajn. Kampanie Ford teraz reprezentuje trójkąt ze skrzydłami. W 1927 roku amerykański producent samochodów znowu wraca do owalnego emblematu. Z tamtego czasu samochody marki Ford poznają za logo w wyglądzie wydłużonego owalu z granatowym tłem i napisem srebrnego koloru ‘’Ford’’.
Na dzisiejszej lekcji rysowania proponujemy przedstawić emblemat właśnie tego znaku. Żeby maksymalnie uprościć zadanie, przygotowaliśmy instrukcje krok po kroku średniego poziomu trudności, która przedstawi podstawowe kroki rysunku.
Jeśli znalazłeś błąd w pisowni, powiadom nas, zaznaczając ten tekst i naciskając Ctrl+Enter.
Dodaj komentarz