Jak narysować Hunsona Abadeer z „Pora na przygodę”

Hunson Abadeer – władca Nocosfery. On też jest ojcem Marceliny i chce, żeby jego córka była władczynią. Należy do demonów i stwierdza, że właśnie on – najgorsza istota ze wszystkich znanych. Kiedy wybrał się z Nocosfery, Hunson zaczął pochłaniać dusze wszystkich, kto trafi mu na drodze, ale mu przeszkodził Finn.

Narysować Hunsona bardzo łatwo. Te postacie czymś podobne między sobą. Przygotuj wszystkie niezbędne instrumenty i zaczynaj rysować.

Będziesz potrzebować:
1

Głowa

Zaczynamy rysować Abadeera z głowy. Na kartce papieru bliżej do górnej części narysuj nieduże koło. Skorzystaj się cyrklem, żeby były prawidłowe szkice.

Głowa

2

Szyja

Do głowy dodajemy część, podobną na kwadrat, z ostrymi dolnymi kątami. Według szerokości szyja i głowa muszą być jednakowe.

Szyja

3

Tułowie

Tułowie demona rysujemy w wyglądzie prostokąta z ostrymi kątami. Od razu łączymy ją z szyją.

Tułowie

4

Zarys

Teraz zaczynamy rysować zarys figury. Z lewej i prawej strony od prostokąta narysuj zarys rąk, od głowy narysuj dwie linie ugięte, które łączą się trochę niżej linii ramion.

Zarys

5

Poprawiamy

Wewnątrz głowy usuwamy część koła.

Poprawiamy

6

Ręce

Lewą i prawą linię prostokątów, które zaznaczają tułowie, kreślimy do dołu i łączymy z liniami rąk. Na szyi rysujemy zarys kołnierza.

Ręce

7

Krawat

Pośrodku kołnierza narysuj dwie linie poziome, zaznaczając węzełek krawata. Krawat narysuj na dole w wyglądzie linij, które się rozszerzają.

Krawat

8

Nogi

Nogi demona rysujemy ugiętymi w jednym kierunku – w prawo. Kończyny narysuj długimi i cienkimi.

Nogi

9

Pantofle

Na nogach Hunsona narysuj pantofle z okrągłymi nosami i niedużym obcasem.

Pantofle
Oddziel pantofle od spodni dwoma liniami poziomymi trochę niżej kolan.

Pantofle

10

Fryzura i rogi

Fryzurę demona narysuj w wyglądzie nieprawidłowej litery A, prawa część o wiele większa niż lewa. Też nie zapomnij o krótkich ostrych rogach.

Fryzura i rogi

11

Twarz

Pod fryzurą narysuj owalne oczy i buzię, podobną na długi prosty guzik.

Twarz

12

Źrenice i kieł

Kończymy rysować twarz Abadeera drobnymi elementami: pionowymi źrenicami, kołem i liniami na policzkach.

Źrenice i kieł

13

Ubranie

Kończymy rysunek tym, że do ubrania dodajemy kilka linij pionowych. Też narysuj malutkie dłonie z czterema palcami.

Ubranie

14

Malowanka

Przyszedł czas pomalować postać. Skóra i Hunsona ciemnozielonego koloru, włosy czarne. Garnitur też czarny z czerwonymi smużkami. Buty czerwone. Oczy jasnozielone, koszula granatowa.

Malowanka

15

Kolaż

Kolaż



Jeśli znalazłeś błąd w pisowni, powiadom nas, zaznaczając ten tekst i naciskając Ctrl+Enter.

Spodobała się instrukcja?

0 Tak Nie 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *