Marcelina z kreskówki „Pora na przygodę” jest jedną z głównych bohaterek. Ona – królewna wampirów, najpierw występowała jako wróg Finna, ale później się zaprzyjaźnili. Marcelin ma około tysiąca lat, ona ma posiada wiele nadprzyrodnych zdolności.
Jeśli uważnie śledzisz za instrukcjami, to chyba już masz wiele postaci z „Pora na przygodę”. Dopełnij kolekcję rysunków jeszcze jedną bohaterką.
Głowa
W górnej części kartki narysuj nieduży owal, zaznaczając głowę królewny wampirów.
Podstawa
Pod głową na niedużej odległości narysuj cienki pionowy prostokąt. On nie musi być bardzo długi, ponieważ należy zostawić miejsce dla nóg.
Szyja
Zaczynamy łączyć elementy. Rysujemy szyje pod głową za pomocy płynnych ugiętych linij. Szyja musi przechodzić w zarys rąk.
Szkic nóg
Na dole z lewej i prawej strony od prostokąta dodajemy dwie nierówne pionowe linie, zaznaczając dolne kończyny.
Ręce
Linie, które przedstawiają ręce, dorysuj i zrób ich dłuższymi. One się kończą na poziomie nóg.
Pod tymi liniami narysuj jeszcze po jednej linii. Ręce Marceliny cienkie, dlatego nie warto rysować linie na dużej odległości. Popraw talię dziewczyny.
Talia
Niepotrzebną linię prostokąta zetrzyj, zrób talię bardziej płynną. Też usuń kąty figury, które znajdują się na poziomie ramion.
Nogi
Do linij, które zaznaczają nogi Marceliny, dodajemy jeszcze po jednej linii robiąc nogi bardziej objętościowymi.
Niepotrzebne linie
Na tym etapie usuwamy pozostałą część prostokąta i łączymy dolne kończyny z tułowiem.
Ubranie
Rysujemy ubranie Marceliny. Nie patrząc na to, że ona jest królewną wampirów, ubranie dziewczyny jest łatwe. Rysujemy jej koszulkę, zaczynając od ramion. Też narysuj dłonie z malutkimi palcami.
Buty
Trochę niżej kolan rysujemy buty. Jest to kozaki z zaostrzanymi nosami na niskim obcasie.
Włosy
Na głowie rysujemy włosy. Narysuj najpierw nierówną grzywkę. Pasma włosów uchodzą za szkic głowy.
Na górze rysujemy szkic włosów dwoma ugiętymi liniami – z prawej i lewej strony. Linia z lewej strony jest krótka, prawa kończy się na poziomie ugięcia łokcia.
Część owalu na głowie usuwamy i łączymy włosy.
Ponieważ włosy Marceliny długie, kontynuujemy kreślić linie, lekko uginając każdą.
Włosy kończą się prawie około pięt. Pasma nie muszą być idealnie równymi.
Poprawiamy
Tam, gdzie linie włosów przecinają się z tułowiem albo kończynami, ich usuwamy, żeby wydawało się, że włosy znajdują się za plecami.
Twarz
Na twarzy narysuj oczy w wyglądzie kropek i uśmiech. Też nie zapomnij dodać malutkie kły, przecież Marcelina jest wampirem.
Malowanka
Skóra nie różowa, a bladozielona. Włosy u niej czarne, koszulka szara, spodnie fioletowe, a kozaki czerwone.
Kolaż
Jeśli znalazłeś błąd w pisowni, powiadom nas, zaznaczając ten tekst i naciskając Ctrl+Enter.
Dodaj komentarz