Jak narysować Marcelinę z „Pora na przygodę”

Marcelina z kreskówki „Pora na przygodę” jest jedną z głównych bohaterek. Ona – królewna wampirów, najpierw występowała jako wróg Finna, ale później się zaprzyjaźnili. Marcelin ma około tysiąca lat, ona ma posiada wiele nadprzyrodnych zdolności.

Jeśli uważnie śledzisz za instrukcjami, to chyba już masz wiele postaci z „Pora na przygodę”. Dopełnij kolekcję rysunków jeszcze jedną bohaterką.

Będziesz potrzebować:
1

Głowa

W górnej części kartki narysuj nieduży owal, zaznaczając głowę królewny wampirów.

Głowa

2

Podstawa

Pod głową na niedużej odległości narysuj cienki pionowy prostokąt. On nie musi być bardzo długi, ponieważ należy zostawić miejsce dla nóg.

 

Podstawa

3

Szyja

Zaczynamy łączyć elementy. Rysujemy szyje pod głową za pomocy płynnych ugiętych linij. Szyja musi przechodzić w zarys rąk.

Szyja

4

Szkic nóg

Na dole z lewej i prawej strony od prostokąta dodajemy dwie nierówne pionowe linie, zaznaczając dolne kończyny.

Szkic nóg

5

Ręce

Linie, które przedstawiają ręce, dorysuj i zrób ich dłuższymi. One się kończą na poziomie nóg.

Ręce
Pod tymi liniami narysuj jeszcze po jednej linii. Ręce Marceliny cienkie, dlatego nie warto rysować linie na dużej odległości. Popraw talię dziewczyny.

Ręce

6

Talia

Niepotrzebną linię prostokąta zetrzyj, zrób talię bardziej płynną. Też usuń kąty figury, które znajdują się na poziomie ramion.

Talia

7

Nogi

Do linij, które zaznaczają nogi Marceliny, dodajemy jeszcze po jednej linii robiąc nogi bardziej objętościowymi.

Nogi

8

Niepotrzebne linie

Na tym etapie usuwamy pozostałą część prostokąta i łączymy dolne kończyny z tułowiem.

Niepotrzebne linie

9

Ubranie

Rysujemy ubranie Marceliny. Nie patrząc na to, że ona jest królewną wampirów, ubranie dziewczyny jest łatwe. Rysujemy jej koszulkę, zaczynając od ramion. Też narysuj dłonie z malutkimi palcami.

Ubranie

10

Buty

Trochę niżej kolan rysujemy buty. Jest to kozaki z zaostrzanymi nosami na niskim obcasie.

Buty

11

Włosy

Na głowie rysujemy włosy. Narysuj najpierw nierówną grzywkę. Pasma włosów uchodzą za szkic głowy.

Włosy
Na górze rysujemy szkic włosów dwoma ugiętymi liniami – z prawej i lewej strony. Linia z lewej strony jest krótka, prawa kończy się na poziomie ugięcia łokcia.

Włosy
Część owalu na głowie usuwamy i łączymy włosy.

Włosy
Ponieważ włosy Marceliny długie, kontynuujemy kreślić linie, lekko uginając każdą.

Włosy
Włosy kończą się prawie około pięt. Pasma nie muszą być idealnie równymi.

Włosy

12

Poprawiamy

Tam, gdzie linie włosów przecinają się z tułowiem albo kończynami, ich usuwamy, żeby wydawało się, że włosy znajdują się za plecami.

Poprawiamy

13

Twarz

Na twarzy narysuj oczy w wyglądzie kropek i uśmiech. Też nie zapomnij dodać malutkie kły, przecież Marcelina jest wampirem.

Twarz

14

Malowanka

Skóra nie różowa, a bladozielona. Włosy u niej czarne, koszulka szara, spodnie fioletowe, a kozaki czerwone.

Malowanka

15

Kolaż

Kolaż



Jeśli znalazłeś błąd w pisowni, powiadom nas, zaznaczając ten tekst i naciskając Ctrl+Enter.

Spodobała się instrukcja?

0 Tak Nie 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *