Jak rzucić palenie trawy po latach palenia

Trawka – jest to niby ‘’lekkie’’ narkotyki. Ale teraz nagromadziła się duża ilość rodzajów trawy, że niektóre nawet mocniejsze innych narkotyków. Uzależnienie planem, jak między sobą nazywają go palaczy, może zanikać wraz z wiekiem. Ale jest to nie prawda. Ponieważ niektórzy ludzie przenieśli zależność w ciągu całego życia. Jednak, dużą popularnością trawka korzysta się wśród młodzieży. W wielu wypadkach, ludzie, którzy zaczynali z trawy, przechodzili na bardziej cięższe narkotyki, a potem nie mogli się zatrzymać. Konsekwencje mogą być fatalne.

Istnieje dwa rodzaje działania trawy na człowieka: szybkie i przewlekły. Ostatnie powoli niszczy organizm. Szybkie działanie można od razu nie zauważyć. Ale jeśli pomyślisz o stanie swego zdrowia i porównasz sytuacje do tego, jak zacząłeś palić i teraz, zauważysz istotną różnice.

Wśród symptomów możesz zauważyć takie:

  • Wyczerpanie
  • Wstręt i wymioty
  • Suchość oczu
  • Suchy kaszel
  • Szybki puls
  • Ciśnienie sercakonsultacja lekarza; preparaty lekarskie; wsparcie; cierpliwość; motywacja
  • Ból w oczach podczas patrzenia na światło
Będziesz potrzebować:
1

Świadomość krzywdy

Przypomnij o tym, jak działa na organizm marihuana.

W jakimkolwiek przypadku zauważyłeś zmiany w swoim zachowaniu. Twoje możliwości zostają się w dalekim przeszłym, pozbawiasz się praktycznie wszystkiego. Żadnej postępów w pracy i życiu osobistym. Twoja pamięć gra przeciw ciebie, zapominasz nie tylko ważne momenty i sprawy, ale też zwykłą informacje w rutynie.

Oprócz tych zmian, może dojść do chorób serca albo płuc, co często i jest przyczyną przez która rzucają palenie.
Jeszcze kilka konsekwencji palenia trawki:

  • Oprócz gwałtownego pogorszenia zdrowia fizycznego, możesz zauważyć skłonność do kryzysu, depresji, stresu.
  • Powiększenie wyjścia syrotynina w organizmie, która odpowiada za otrzymanie zadowolenia. Dlatego, czym dłużej używasz narkotyki, tym mniej możesz cieszyć się z tego.
Bądź uczciwy ze sobą.

Pomyśl o tym, jaki sposób wybrałeś dla zadowolenia. Przydziel pół godziny w dniu i odpowiedź sobie na pytania:

  • Za jakich warunków spróbowałeś trawkę?
  • Ile czasu minęło od pierwszego próbowania?
  • Jak często palisz?
  • Jak różnią się twoje poczucia do i po tym, jak palisz?
  • Czy były problemy albo konsekwencje z pracą przez użycie trawki?
  • Czy jest coś, czego nie udało się osiągnąć przez nieobecność motywacji?
Motywuj siebie.

Pewne przyczyny, dlaczego palisz, pomogą pozbyć się ci od tego zgubnego przyzwyczajenia. Jak można szybciej znajdź dla siebie dobra motywacje. Postaw przed sobą realną cel, pomyśl o marzeniach, które jeszcze nie się nie zrealizowały. Zajmij się pójściem na studia, spędź czas ze swoją rodziną, zacznij wychowywać swoje dziecko, weź się za zdrowie i stan fizyczny swego ciała.

Poproś wsparcia u bliskich i rodziny, potrafią ci pomóc i osiągnąć sukcesu.

Daj obiecankę sobie i bliskim.

Dużo ludzi, które chcą pozbyć się od szkodliwego przyzwyczajenia, decydują się zrobić to ‘’jutro’’, a potem po jeszcze jednym wypalonym papierosie, na przykład. Czym szybciej przyznasz się do istnienia problemu, tym szybciej uda się ci pozbyć się niego.

Nie przerzucaj winę na innych ludzi w twoim problemie. Przyznaj się, że sam popełniłeś ten błąd. Przecież rozumiesz, że samodzielnie powinieneś za swoje działania. Nie bój się patrzyć strachu w oczy. Jeśli nie potrafisz samodzielnie dać radę z nim, zwróć się za pomocą do psychologa.

Przypomnij o konsekwencjach.

Zamocuj swój wybór konsultacja z lekarzem, który przypomni ci o wszystkich skutkach ubocznych. Przecież tak nazywane lekkie narkotyki nie tylko pogorszą twoja pamięć, ale i mogą doprowadzić do bardziej poważnych problemów i chorób.

Wśród nich można wyróżnić:

  • Poczucie niepokoju;
  • Gwałtowna zmiana humoru;
  • Podwyższona aktywność;
  • Halucynacje;
  • Nerwowość;
  • Popędliwość;
  • Myśli o suicydologii;
  • Nieadekwatne zachowanie.Świadomość krzywdy
2

Proces pozbawienia się od przyzwyczajenia

Od silnej zależności pozbawiaj się po etapowo. Jeśli zaryzykujesz rzucić od razu – to doprowadzi do niepotrzebnych konsekwencji. Twój organizm może nie wytrzymać, i po długiej abstynencji, znowu weźmiesz się za marihuanę.

Pomyśl o swoich po dalszych działaniach i rzucaj stopniowo.

Jeśli wcześnie paliłeś po pięć papierosów dziennie, ogranicz się jedną – dwoma. Przy tym z każdym dniem zmniejszaj dawkę na pewną ilość, aż nie potrafisz wcale zrezygnować z niej.

Dla tego, żeby szybciej rzucić palenie, usuń wszystko co przypomina o paleniu: pieśni, filmy, zdjęcia. Nie trzeba ponownie poddawać się pokusie.

Bądź przygotowany do tego, że nie będzie ci łatwo. W ten period będą objawiać się niektóre symptomy:

  • brak apetytu,
  • wieczne zmęczenie,
  • senność,
  • depresja.

Ile to będzie trwać zależy od twego wieku i zdrowia. Ogólnie 15-20 dni.

3

Staraj się być silnym

W jakim poważnej decyzji, wsparcie bliskich ludzi ci nie zaszkodzi. Zrezygnuj ze znajomych z taką samą zależnością. Podczas, kiedy próbujesz pozbyć się od zgubnego przyzwyczajenia, częściej rozmawiaj ze swymi przyjaciółmi, które przestrzegają zdrowego sposobu na życie.

Możesz kontaktować się z tymi ludźmi, z którymi kolegował się podczas zależności, tylko wtedy, gdy jesteś pewny, że nie zaczniesz palić ponownie.

Zwróć się do lekarza, który jest doświadczony w takich problemach. Może to być psychoterapeuta, który pracuje z pytaniami zależności. Potrafi dobrać dla ciebie szczególny sposób leczenia.

Istnieje kilka rodzajów leczenia:

  • Behawioralne poznawcze terapie.
  • Motywująca psychoterapia.
4

Zmień obraz codziennych czynności

Zacznij przestrzegać prawidłowy sposób życia z odżywiania. Dodaj do swoje diety jak można więcej warzyw i owoców. Użycie jabłek pomoże ci pozbyć się na niektóry czas od części palenia, a imbir i czosnek wywołają wstręt do dymu papierosowego.

Produkcja mleczna szybko doprowadzi cie do formy. Na przykład, wypita szklanka mleka pozbawi cię od chęci palenia.

Uprawiaj sport. Joga albo bieg pomoże pozbyć się od myśli o paleniu. Tylko pół godziny dziennie pomogą doprowadzić siebie do dobrej formy.

5

Chroń motywacje

Dla leczenia można też wykorzystywać medykamenty. Specjalne tabletki poniżą chęć palenia jak minimum, i za jakiś czas zmożesz się pozbyć od głupiego przyzwyczajenia. Gumki, specjalne plasterki i nikotynowe tabletki zmożesz kupić w sklepach i aptekach bez szczególnego recepty. Jeśli kupiłeś gumę za angażuj się mocno. Więcej 20 sztuk w dzień nie używaj.



Jeśli znalazłeś błąd w pisowni, powiadom nas, zaznaczając ten tekst i naciskając Ctrl+Enter.

Spodobała się instrukcja?

2 Tak Nie 3

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *