Jak schudnąć na kefirze: dieta tygodniowa i trzydniowa

Każda przedstawicielka płci pięknej marzy jak najdłużej utrzymać swoją młodość, świeżość i atrakcyjność. Wielu panienek miesiącami męczą siebie dietami, które często, mają nie najlepsze działanie na zdrowie.

Znana zasada „Piękność potrzebuje ofiar” traci swój sens z pojawieniem diety kefirowej, która nie tylko zrobi ci właścicielką ładnej sylwetki, ale też korzystnie wskaże się na zdrowe funkcjonowanie organów wewnętrznych i układu odpornościowego.

Kefir ma dużo wapnia, który najlepszym sposobem działa na stan i wygląd włosów, paznokci, skóry. Też w nim dużo innych materiałów, które ulepszają prace układu krwionośnego, trawiennego, a też układy nerwowego. Kefir uspokaja nerwy, pozbawia zaparcia, pozbawia organizm od toksyn, i przy tym wszystkim świetnie towarzyszy zrzuceniu zbędnych kilogramów, robiąc twoją figurę zgrabną.

Duża przewaga wykorzystania kefiru dla odchudzania polega na tym, że ten produkt działa szybko, i już za trzy dni diety zobaczysz efekt.
1

Wybieramy kefir prawidłowo

Żeby odchudzanie pokazało swoją skuteczność, musisz kupić tylko jakościowy produkt.

  • Po pierwsze, zwróć uwagę na okres przydatności do użycia. Żeby nie odzyskać cienką talię oraz z zaburzeniem układu pokarmowego, wybieraj wyłącznie świeży napój. Nie kupuj kefir z długim terminem przechowywania: prawdopodobnie, że taki kefir zawiera konserwant.
  • Po drugie, dowiedź się o konsystencji produkcji. Dobry kefir, który nadaje się do spożycia będzie miał konsystencje jednolitą, bez grudek. Jeśli już kupiłeś taki kefir, który był przechowywany w nieprawidłowych warunkach, zostaw go dla masek albo pieczenia.
  • Po trzecie, zawartość tłuszczu. Jeśli nie masz nadwagi, możesz pozwolić sobie kefir z jakąkolwiek zawartością tłuszczu.
Jeśli masz cukrzyce albo podobne choroby, kupuj produkt z zawartością tłuszczu 0% albo 1%, wtedy uda się nie tylko stracić na wadze, ale też wzmocnić układ szkieletowy i zrobić profilaktykę dysbakteriozy.

Wybieramy kefir prawidłowo

2

Klasyfikacja kefiru

Dietetycy rozdzielili kefir według dojrzałości na trzy rodzaje.

  1. Słaby napój dojrzewa w ciągu 24 godzin. On świetnie działa na trawienie, ponieważ przyśpiesza pracę układu trawiennego, w wyniku czego jedzenie trawi się zauważalnie szybciej.
  2. Średni produkt dojrzewa trochę dłużej, – potrzebuje dlatego około 2 dni. On normalizuje pracę organów trawienia, ale nie ma właściwości przeczyszczających.
  3. Mocny kefir gotuje się jeszcze dłużej. Potrzebuje około 3 dni, za ten czas odbywa się pęcznienie białka, które ma zabezpieczające działanie na organizm. Właśnie dlatego nie warto używać taki kefir tym, kto ma zaparcia.

Klasyfikacja kefiru

3

Dieta kefirowa na trzy dni

Jak by dziwnie to nie brzmiało, jednak kefir na prawdę pomaga schudnąć już za trzy dni.

Więc, dieta polega w następującym.

Dzień 1. Używać wyłącznie kefir. Jest to mniej więcej od jednego do półtora litra na dobę, jednak możesz pić go tyle ile się zachce.

Bardzo ważnie używać kefir często, ale drobnymi porcjami. Idealny wariant – 6 razy w dobę, co dwie godziny.

Dzień 2. Na drugą dobę śmiało możesz jeść świeże owoce, jednak warto zrezygnować z bananów i winogrona.

Dzień 3. Znowu pijemy kefir ile się zachce.

Dieta kefirowa na trzy dni

Jeśli robić wszystko prawidłowo, za ten krótki period świetnie uda się zrzucić do 5 kilogramów.

4

Dieta kefirowa na tydzień

Ten wariant diety trwa dłużej, jednak skuteczność nie jest gorsza niż dieta 3 dniowa. Podczas diety tygodniowej musisz każdej doby używać 500 ml kefiru z zawartością tłuszczu 1% i:

  • Dzień 1 – 400 g pieczonych ziemniaków (bez przypraw),
  • Dzień 2 – 400 g niskokalorycznego twarogu,
  • Dzień 3 – 400 g owoców (oprócz winogrona i bananów),
  • Dzień 4 – 400 g gotowanego kurczaka,
  • Dzień 5 i 7 – 400 g owoców (oprócz winogrona i bananów).
  • Na dzień 6 warto zrobić głodzenie. Używaj w ten dzień tylko wodę niegazowaną.

 Dieta kefirowa na tydzień

Dotrzymując się instrukcji, za tydzień będziesz zdziwiona świetnym wynikiem używania kefiru: ciało będzie bardziej zgrabne, a samopoczucie – zauważalnie przyjemniejsze.

5

Period zakończenia

Jeśli preferujesz dietę, która trwa nie mniej tygodnia, należy nauczyć się nie tylko wyraźnie ją dotrzymywać się, ale też umieć prawidłowo wyjść.

Za ten, nie bardzo długi period, twój organizm przyzwyczaił się do niedużych i niskokalorycznych porcji jedzenia. Dlatego, jeśli, zrzucisz 5 zbędnych kilogramów, a na 8 dzień zjesz pół garnka pierogów z majonezem, – to odczuje nie tylko twoja sylwetka, ale żołądek też.

Zapamiętaj, po odchudzaniu za pomocy kefiru należy wychodzić płynie. Odmów się na tydzień od słodkiego, tłustego i smażonego. To pozwoli uniknąć stresu dla metabolizmu, a też utrzymać wynik odchudzania na dłużej.

Period zakończenia

Na ile by skuteczną nie była dieta kefirowa, dotrzymuj się ją nie częściej 1 razu na 6 miesięcy, ponieważ gwałtowne zniżenie ilości jedzenia, może negatywnie wskazać się na zdrowiu.

Dla podtrzymywania figury musisz też uprawiać sport – wykonuj jakąkolwiek pracę w domu, chodź na piechotę, odmów się od windy, zrób przyzwyczajeniem biegać rano, jesz mniej (tłustego, smażonego, pieczywa, sosów, alkoholu), unikaj stresów, i nigdy nie spotka się z problemem nadwagi.



Jeśli znalazłeś błąd w pisowni, powiadom nas, zaznaczając ten tekst i naciskając Ctrl+Enter.

Spodobała się instrukcja?

6 Tak Nie 0

Dodaj komentarz

Podany adres e-mail już jest zarejestrowany. Skorzystaj z Formularza logowania lub wprowadź inny adres e-mail.

Podany login i/lub hasło są nieprawidłowe

Musisz być zalogowany aby móc komentować.