Jak zrobić kostki na brzuchu

Ten, kto chociaż trochę myśli o piękności swego ciała, wcześniej czy później, zadaje sobie jedne najważniejsze pytanie – jak zrobić kostkę na brzuchu? Same kostki – to mięśniowe kwadraciki na brzuchu, które za nieobecności tkanki tłuszczowej, będą dobrze widoczne dla wszystkich. Ile są wszystkich kostek u człowieka? Każdy mięśni twego brzucha, bezpośrednie i skośne rozdzielone mostkami na osobne belki. Z każdej strony mamy po 4 kostki, odpowiednio wszystkich ich są 8. Ale jak nie dziwnie to brzmi, na prawdę ich o wiele więcej. Po prostu kształt kwadratu właściwy tylko pierwszym górnym 6 kostkom, które znajdują się wyżej pępka. Inne na pewno nie będzie widać, jak by się nie starał. Ale też możesz wzmocnić mięśnie dolnej części brzucha, który przypomina podwójny trójkąt. W taki sposób zrobisz swój brzuch bardziej napięty. Właśnie już możemy przystąpić do naszego głównego dzisiejszego pytania – jak zrobić na brzuchu kaloryfer?

Będziesz potrzebować:
1

Jak zrobić kaloryfer na brzuchu w warunkach domowych? Anatomia

Dla tego żeby wzmocnić brzuch należnym sposobem, samych ćwiczeń nie wystarczy.

Na początek zwróć uwagę na przednią ściankę brzuszną. Tutaj możesz zauważyć ogromną ilość tkanki tłuszczowej. I nawet jeżeli codziennie aktywnie będziesz robić brzuszki – kaloryfer się nie pojawi, a rezultatu twego starania nikt nie zauważy. Może jednak on się pojawi, ale będzie schowany za warstwą tłuszczu. Niestety brzmi to nie zbyt ładnie, ale nawet kilka centymetrów wystarczy dla maskowania.

Jak zrobić kaloryfer na brzuchu w warunkach domowych? Anatomia.

Jakie ma być wyjście? Suszenie. Oczywiście, że przestrzegając je, zrobić kostki na brzuchu w ciągu tygodnia nie da się. Ale jeśli będziesz mieć dietę bez węglowodanów rezultat będzie szybszy – tu wszystko zależy od ciebie. W sumie dużo też zależy od twojej fizjologii. Jeśli masz otyły brzuch, to otrzymać kaloryfer na brzuchu uda się, w ciągu 6 miesięcy. Jeżeli jesteś bardziej chudym – na osiągnięcie oczekiwanych wyników wystarczy ci miesiąca, a może nawet mniej.

Jak zrobić kaloryfer na brzuchu w warunkach domowych? Anatomia.

Po prostu rozdziel proces na dwa etapy – wysuszenie i wzmocnienie mięśni. Żeby wzmocnić wszystkie 6 kostek swego brzucha, trzeba pracować nad każdą grupą mięśni oddzielnie.

2

Jak wzmocnić górna część brzucha

W tym wypadku doskonale nadają się wszystkie ćwiczenia w pozycji leżącej i podejmowania górnej części tułowia.

Jak wzmocnić górna część brzucha.
Przyjmij następującą pozycję – połóż się na plecy, przyciśnij pas do podłogi, trzymaj ręce za głową i ugnij kolana. Zatem zacznij podnosić łopatki i barki, utrzymując łokcie w różnych stronach. Zrób 3 podejścia, po 20 powtórzeń dla każdego.

Jak wzmocnić górna część brzucha.

Zrobić kaloryfer nie uda się, jeśli nie zajmiesz się kośnymi mięśniami brzucha. Ćwiczenie na skręcanie jest idealnym wariantem.

Jak wzmocnić górna część brzucha.

Zajmij praktycznie tą samą pozycję, ale prostując nogi i utrzymując ich w powietrzu. Podnieś górna część tułowia i pociągnij się ukośnie przeciwnym łokciem w stronę kolana. Potem ugnij kolano i przeprowadź go w kierunku łokcia, trochę dotykając go. Te ćwiczenie jest trochę trudne, dlatego na początek wystarczy 6 podejść po 6 razy.

3

Wzmacniamy dolne mięśnie brzucha

Teraz spróbujemy zrobić dolną partie mięśni brzucha. Możesz wykorzystać różne sposoby – na belce, w pozycji leżącej i t.d. Zależy wszystko od tego na ile jesteś wysportowany. Jeśli jesteś na siłowni nie szukaj tam belkę, lepiej zajmij się korzystnymi ćwiczeniami. I jasna rzecz, jeżeli chcesz zrobić kaloryfer w warunkach domowych – pozycja na leżąco jest najbardziej odpowiednią opcją.

Wzmacniamy dolne mięśnie brzucha.

Połóż się na plecy, mocno przyciśnij barki i pas do podłogi i zacznij wykonywać podjęcia wyprostowanych nóg i miednicę. Około 20-30 ruchów całkiem wystarczy. Jeśli mówimy o stojaku, to w tym wypadku musimy podnosić nogi do przodu, podciągając kolana do brzucha. Takie ćwiczenia szybko zwolni cię od sterczącego brzucha.

4

Taktyka i strategia

Żeby zrobić brzuch kaloryferem, nie ma konieczności ćwiczyć codziennie. Twój organizm potrzebuje czas na odzyskiwanie. Zazwyczaj po dobrym i efektywnym treningu na początkowym etapie będą ci boleć mięśnie – daj im odpocząć 2- 3 dni. Już po tym, kiedy ból zniknie, możesz robić ćwiczenia codziennie.

W całości optymalny trening ma trwać 10-20 minut, z rozgrzewką i innymi ćwiczeniami.

W procesie wzmacniania mięśni, dla osiągnięcia jeszcze większych wyników możesz połączyć swoje treningi z biegiem i innymi ćwiczeniami, które pomogą spalić nie potrzebne kalorię.

Taktyka i strategia.

Ale nie zapomnij, że oprócz tego, musisz jeszcze prawidłowo się odżywiać. Ćwiczenia na pusty żołądek mogą negatywnie skazać się na różnorodnych procesach twego organizmu. Jak wcześniej mówiliśmy, zrobić kaloryfer na brzuchu od razu, się nie uda. Tylko, żeby odczuwać siłę mięśni swego brzucha zejdzie ci od 3 tygodni do 3 miesięcy. I tylko po tym, możesz przystąpić do etapu suszenia. Pomoże on usunąć na twoim ciele zbędny tłuszcz i zrobić kostki bardziej zauważalne. Ten period może trwać od 2 tygodni do 2 miesięcy.

Taktyka i strategia.

W sumie, żeby osiągnąć upragniony rezultat, będziesz potrzebować od 1 do 6 miesięcy, zależnie od twego początkowego wyglądu. W tym, żeby zrobić kostki niema nic trudnego – musisz wykazać troszkę cierpliwości i chęci. I wtedy wszystko się uda!

Taktyka i strategia.Na koniec chcemy przedstawić korzystny i poznawczy filmik. Patrz i uparcie idź do swojego celu.



Jeśli znalazłeś błąd w pisowni, powiadom nas, zaznaczając ten tekst i naciskając Ctrl+Enter.

Spodobała się instrukcja?

8 Tak Nie 0

Dodaj komentarz

Podany adres e-mail już jest zarejestrowany. Skorzystaj z Formularza logowania lub wprowadź inny adres e-mail.

Podany login i/lub hasło są nieprawidłowe

Musisz być zalogowany aby móc komentować.